תאור מוצר
מרכזית טלפונים, מרכזיות טלפונים,מרכזיה לעסק,מרכזית IP
מתלבטים אם לקנות מרכזיה למשרד ?
איזה סוג מרכזיה?
מרכזית טלפונים אנלוגית?
מרכזיות טלפונים דיגיטאלית?
ננסה לעזור לכם להחליט.
כשתזמינו את איש המכירות לגבי רכישת מרכזית טלפונים, סביר להניח שהוא ישאל אתכם מספר שאלות
לדוגמא:
כמה קווי חוץ יש לכם ? כמה תרצו במרכזיה החדשה?
עזרה: קווי חוץ הינם הקווים החיצוניים איתם אתם יוצרים קשר מחוץ למשרד (בזק,הוט וכו`)
כמות הקוים נקבעת לפי הצרכים של המשרד ולפי סטטיסטיקה של שלושה משתמשים לקו אחד.כמות זו יכולה להשתנות לפי אופי המשרד: משרד עורכי דין היחס יורד לשני משתמשים לקו.קווים אנלוגיים וקווים דיגיטליים? קווים אנלוגיים הינם הקווים הרגילים שיש במשרדים או בכל בית.
קווים דיגיטאליים BRI או PRI.
I BRI (מולטי קו) מ 2-8 קווי ISDN 4-16 ערוצי דיבור (כמה בו זמנית אפשר לדבר)
30 חיפ”ים (חיוג ישיר פנימה,מספרים וירטואליים להגעה ישירה לשלוחה)
שיחה מזוהה בכל השלוחות החכמות
PRI עד 30 קווים
30 חיפ”ים (חיוג ישיר פנימה,מספרים וירטואליים להגעה ישירה לשלוחה)
שיחה מזוהה בכל השלוחות החכמות
כמה שלוחות יש לכם? כמה תרצו במרכזית הטלפונים החדשה?
עזרה: שלוחות הינם הטלפונים אצל המשתמשים,בחדר ישיבות,אינטרקום לדלת,טלפון אלחוטי ועוד.
כמה טלפונים חכמים אתם צריכים במרכזיה?
עזרה: טלפון חכם הינו טלפון המקבל חיווי מהמרכזיה לגבי קווי החוץ אם הינם תפוסים או לא
שלוחות מסויימות אם הם תפוסות או לא, שיחות ועידה בלחיצת כפתור, העברת שיחות בלחיצת כפתור ועוד תכונות רבות.
מקובל לשים טלפוים חכמים בעמדות מזכירות,מנהלים ואנשים העובדים עם הרבה שיחות בו זמנית ומבצעים הרבה שיחות ועידה.
האם אתם רוצים ניתוב שיחות ותיבות קוליות במרכזית הטלפונים ?
עזרה: יש אפשרות להוסיף מערכת דואר קולי למרכזיה המאפשרת ניתוב שיחות לשלוחות
לדוגמא: חברת צודקביץ שלום, לאגף שרות לקוחות הקישו 2, למחלקת מכירות 3 וכו’
ניתן גם לאפשר תיבה קולית לכל שלוחה, ניתן לשמוע את ההודעה מכל טלפון פנימי או מחוץ לארגון ע”י סיסמא.
ישנם מערכות דואר קולי המאפשרות גם קבלת הודעות ל EMAIL .
האם אתם צריכים אינטרקום לדלת במרכזיה ? עם מקודד או בלי?
עזרה: ישנם משרדים המעוניינים באינטרקום לדלת המאפשר לדבר ולפתוח את הדלת מכל שלוחה בארגון, יש אפשרות לשלב גם מקודד לפתיחת הדלת ע”י קוד הניתן לשינוי.
מצריך מנעול חשמלי בדלת.