בשנים האחרונות ניכרת מגמה ברורה של מעבר לשירותי ענן במגוון תחומים עסקיים, החל באבטחת המידע ועד טלפוניה בענן. מדובר בשירות המקנה מספר יתרונות מובהקים, ואין ספק כי המגמה רק תמשיך להתרחב בעתיד. חברת א. צודקביץ בע”מ מתמחה כבר יותר משלושה עשורים בשיווק, שירות והתקנה של מערכות תקשורת מתקדמות, ומעמידה לרשותכם את מיטב המערכות והטלפניות לשילוב בענן. בנוסף לכך, אצלנו תזכו לייעוץ מקיף בכל נושא הקשור אל טלפון בענן, על מנת שתוכלו לבחור את השירות המתאים ביותר לצרכי העסק, החברה או הארגון.
חשיבותו של ייעוץ מקצועי
כיום מוצעים שירותי טלפניה בענן על ידי מספר ספקיות תשתית תקשורת בישראל, במסלולים המשתנים מבחינת עלויות ואפשרויות השימוש. בתוך כך, חלקן מנצלות את אי ההבנה בתחום מצד הציבור על מנת להציג לכאורה שירותי טלפונים בענן שאינם עונים להגדרה במלואה. מסיבה זו, קיימת חשיבות גדולה לקבל ייעוץ מטעם מומחים אובייקטיביים בתחום טלפוניה בענן, המסוגלים לנתח את צרכי העסק הנוכחיים והעתידיים, ולהציג בפניכם את החסרונות והיתרונות של כל אפשרות. כך, תוכלו לבחור בצורה מושכלת מבין החלופות הקיימות בשוק, לרכוש את המוצרים ההולמים וליהנות מהתקנתם במידת הצורך, וגם לקבל הדרכה מקיפה על שימוש נכון ויעיל בשירותי טלפונים בענן.
מהם היתרונות של טלפוניה בענן?
כאמור, ישנם לא מעט מסלולים של טלפון בענן אותן מציעות הספקיות השונות, אשר נבדלים זה מזה במספר היבטים. יחד עם זאת, ישנם יתרונות בולטים של טלפוניה בענן המאפיינים את השירות בכללותו:
- שליטה בעלויות – עם התפתחות הטכנולוגיה והמסלולים יכולים גם בעלי עסקים קטנים ובינוניים לקבל שירותי טלפניה בענן בעלויות סבירות לחלוטין. זאת, בזכות המעבר לשיטת תשלום גמישה על פי שימוש בפועל, להבדיל מתשלומים קבועים על ציוד, תחזוקה ורישיונות. המשמעות היא שבעל העסק יכול לשלוט ולהתאים באופן מלא את ההוצאות על פי צרכיו השונים והמשתנים.
- חיסכון כספי – מלבד השליטה התקציבית, שירותי טלפונים בענן חותכים בהוצאות התפעול השוטף, ההשקעה בתשתיות, וכן בשיחות הפנים ארגוניות והיוצאות.
- ראש שקט – ספקית השירות אחראית לטיפול בתחזוקת ושדרוג התוכנות והציוד, דבר החוסך טרחה רבה לבעל העסק. יתר על כן, הספקיות מעמידות לרשות הלקוחות את האמצעים החדישים והמתקדמים ביותר בשוק.
- שירותים מגוונים – שירותי טלפניה בענן מעמידים לרשות הלקוח מגוון עצום של אפשרויות, ביניהן קיום שיחות ועידה, שילוב עם back office, ביצוע הקלטות, call center וכדומה. בתוך כך, ניתן לבחור בהוספת או הורדת שירותים נחוצים בקלות ובמהירות, בין אם מדובר בחיבור של רשתות חדשות, הוספה של סניפים, יכולות מתקדמות ושלל מערכות ותוכנות.
לפרטים נוספים
מלבד הנקודות המצוינות לעיל קיימים עוד יתרונות מרובים של שירות טלפוניה בענן, אך הבחירה חייבת להיעשות מתוך היכרות מעמיקה עם האפשרויות וצרכי העסק. במידה שהינכם מעוניינים בקבלת ייעוץ מקצועי, פנו עוד היום אל א. צודקביץ בטלפון 1-800-63444, ונציגינו ישמחו לעמוד לרשותכם.